Un nou caz de şoc anafilactic după vaccinarea cu Pfizer, în Braşov. Un bărbat a leșinat la 5 minute după administrarea serului

Potrivit Prefecturii Brașov, bărbatul de 31 de ani a prezentat o reacție adversă de tip șoc anafilactic, manifestată prin leșin, paloare tegumentară și hipotensiune. Reacția a apărut la 5 minute după administrarea dozei de vaccin Pfizer-Biontech.Vaccinarea s-a efectuat în Centrul de la Spitalul Militar de Urgență „Regina Maria” Brașov.„În istoricul medical declarat al pacientului nu au existat antecedente personale patologice și nici istoric alergic”, au transmis reprezentanții Prefecturii.A fost solicitată intervenția echipei de resuscitare din serviciul UPU, iar bărbatul a fost stabilizat și ulterior supravegheat în Unitatea de Primiri Urgente a spitalulului. Spre seară, acesta a plecat acasă.Potrivit Prefecturii Brașov, numărul cazurilor totale de reacții adverse post-vaccinale raportate în județ este de 119, dintre care două severe, potrivit mediafax.ro.Marţi, un tânăr în vârstă de 23 de ani a suferit un şoc anafilactic după vaccinarea împotriva coronavirusului cu ser produs de Pfizer-Biontech, într-un centru de vaccinare din Braşov.

Sursa: Observator

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*