Se reia circulaţia feroviară între Braşov şi Întorsura Buzăului. CFR Infrasfructură a anunţat adjudecarea contractului pentru repararea podului peste râul Târlung

Se reia circulaţia feroviară între Braşov şi Întorsura Buzăului, după trei ani de chin pentru sute de oameni nevoiţi să facă naveta între cele două oraşe, CFR Infrasfructură a anunţat adjudecarea contractului pentru repararea podului peste râul Târlung. Podul era construit din piatră şi s-a prăbuşit în iunie 2018, în urma unei puternice viituri.Valoarea la care a fost adjudecat acest contract este de 24,6 milioane de lei fără TVA. Acest contract va fi plătit din bugetul de stat. Vorbim nu doar despre refacerea podului ci și despre amenajarea albiei râului Târlung. CFR Infrasfructura a anunțat adjudecarea contractului pentru repararea podului peste răul Tarlung, din apropierea localității Budila, jud. Brașov. Podul trebuie să fie gata și albia răului amenajată, în acea zona, în nouă luni. Lucrările costă 24 milioane de lei, fără TVA și sunt făcute din bugetul de stat. Podul s-a prăbușit în iunie 2018, după o deversare masivă în albia Tarlungului, dintr-un lac de acumulare din amonte. CFR SA a lansat licitație pentru reconstrucția podului de la Budila, de pe linia Brașov – Întorsura Buzăului, pod care s-a prăbușit după inundațiile grave din iunie 2018. Linia avea 36 km și era operată de compania privată Regio Călători. Podul fusese construit acum 90 de ani și se află în apropierea celui mai lung tunel feroviar din țară.

Sursa: Observator

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*