Noul Duster, dezasamblat de nişte vloggeri ruşi. „Un fruct al iubirii francezilor și românilor. Ar trebui să ne așteptăm la soluții țigănești”

Ruşii de la Club Service au dezasamblat noul Duster. Ei au ales un model echipat cu un motor diesel 1.5 litri volum de 109 cai putere, cuplat la o cutie mecanică cu șase trepte și un sistem de tracțiune integrală, potrivit auto-expert.md.

Citeşte şi: Dacia Grand Duster, noi imagini spion cu modelul cu şapte locuri, aşteptat în RomâniaAlte ArticoleBiletul zilei pariuri1x2.ro: Profit pe ruta Germania-Spania în …Massimo Cuttitta, fost antrenor la naţionala de rugby a României, …Craiova – CFR Cluj 0-0. S-au decis echipele din play-off!

Primul lucru care a captat atenția specialiștilor a fost gravarea companiei românești Dacia pe mai multe panouri ale caroseriei Duster-ului, după care modelul a fost numit ”un fruct al iubirii francezilor și românilor”. În review, prezentatorul a ținut să accentueze că în cazul în care este vorba despre o mașină românească, ”ar trebui să ne așteptăm la soluții țigănești”.

Prima problemă menționată a fost că sistemul de evacuare al SUV-ului nu poate fi dezasamblat, astfel încât, în cazul unei defecțiuni a oricărui element a acestuia, reparația va deveni extrem de dificilă.

Apoi, vloggeri au precizat că prinderea cablajului semnalizatorului de virare, care este prinsă cu bandă adezivă, precum și materialul izolant de o calitate dubioasă de sub aripi, care în viitor ar putea să faciliteze apariția ruginii, din cauza pătrunderii umidității.

De asemenea, experții au identificat urme de rugină pe arborele de antrenare al punții spate, precum și pe știftul cardanic. Singurul loc protejat de coroziune a fost podeaua și dedesubtul SUV-ului, unde vloggerul nu a avut obiecții.

În Rusia, Renault Duster în cea de-a doua generație într-o versiune similară cu cea aleasă de bloggeri, poate fi achiziționat cu circa 1 milion de ruble, echivalentul a circa 11.200 de euro.

Citeşte şi: Dusterul vândut pe piaţa din Rusia are dotări la care şoferii români nici nu visează

Renault Duster destinat pieței din Rusia este un automobil departe de a putea fi considerat un low cost. Dincolo de designul cunoscut, pe care îl știm cu toții, noul Duster rusesc primește motoare puternice și un interior confortabil, preluat de pe SUV-ul Arkana, cu toate noutățile tehnologice ale mărcii franceze.

La interior, atrage imediat atenția sistemul multimedia Easy Link, echipat cu un display de 8 inci, cu Android Auto și Apple Car Play, care permite conectarea telefonului fără fir. Sistemul de navigație este Yandex, unul destinat Rusiei și țărilor din fosta URSS. Printre dotările specifice Rusiei se numără și scaunele spate încălzite, o dotare firească ținând cont de clima din această țară, precum și parbrizul și oglinzile încălzite, la pachet cu dusele spălătorului de parbriz.

Dusterul vândut sub sigla Renault este net superior celui de pe piaţa din România

De asemenea, mașina dispune de un sistem suplimentar de încălzire, care poate fi pornit din telecomandă sau poate fi programat din sistemul de infotainment. Nu în ultimul rând, sistemul de camere 360 asigură un control excelent la parcare sau în momentele de rulare în teren accidentat. La fel de spectaculoasă pentru români este și oferta de motoare, în mijlocul căreia stă propulsorul de 2.0 litri și aproape 150 CP, unul mult mai potrivit pentru un off-roader, așa cum este descris Duster pe site-ul Renault din Rusia.

Celelalte motoare disponibile pentru clienții ruși sunt noul, pentru această piață, TCE 150, oferit cu tracțiunea 4×4 și cutia automată CVT X-Tronic, apoi dieselul 1.5 dCI, de 110 CP și vechiul 1.6 SCe, de 117 CP. Cu excepția motorul turbo pe benzină, celelalte sunt oferite doar cu cutie manuală în 6 trepte. Pentru a-i sublinia și mai mult caracterul de automobil off-road, descris ca un „vehicul cu tracțiune integrală care nu cunoaște limite”, modelul de prezentare este echipat cu anvelope AT, specifice rulării în afara șoselelor.

Potrivit descrierii de pe site-ul Renault, mașina va putea fi comadată în echipare de off-road, cu bandouri laterale de plastic și protecție de plastic a barei față, grilă neagră și jante negre de 16 inci, sau în echipare de stradă, cu jante de 17 inci și grilă cromată.

Sursa: RomaniaTV

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*