ING schimbă foaia. Banca a început să aplice dobânzi negative pentru depozitele mai mari de 100.000 de euro!

ING schimbă foaia. Decizia a fost luată  în contextul în care dobânda negativă se aplica pânăîn acest moment doar peste pragul de 250.000 de euro.

ING schimbă foaia. Banca a început să aplice dobânzi negative pentru depozitele mai mari de 100.000 de euro!Alte ArticoleIncendiu violent la o fabrică, în Sankt Petersburg. Un pompier …Furtună în Germania. Principalul partid de opoziţie vrea să …Atac armat în faţa unui spital la Paris. Un mort şi un rănit; …

Măsura va fi aplicată pentru toţi clienţii care au peste 100.000 de euro în cont, inclusiv pentru clientii business. ING a scos în evidenţă faptul că dobânda se aplică per cont, nu per client. Acest lucru demonstrează că împărţirea banilor între mai multe conturi ar reprezenta o portiţă prin care clientul poate evita dobânda negativă.

Mai mult decât atât, costuriledin fiecare lună pentru a menţine mai multe conturi ar putea ajunge destul de ridicate. Pentru clienţii care au în cont sub 100.000 de euro vor primi în continuare o dobândă de 0,01.

Se pare că doar un procent de 2,02 dintre clienţi vor fi nevoiţi să platească pentru a putea economisi. ING spune că acest context în care dobânzile se menţin la un nivel scăzut, iar Banca Centrală Europeană aplică o politica de dobândă negativă, forţează banca să facă aceste mutari. Spre exemplu, ING trebuie să plătească o dobândă de 0,5% pentru a depozita bani la BCE.  Rabobank şi De Volksbank aplica dobânzi negative abia de la 250.000 de euro, în timp ce pragul este la 500.000 de euro la ABN Amro.

„Din perspectiva ING Bank România, 2020 a fost anul care ne-a reconfirmat strategia digitală. Vom continua să dezvoltăm componenta digitală pentru toate cele trei segmente de business – retail, business banking şi wholesale banking -, dar vom păstra focusul şi pe soluţiile de creditare.

Putem privi procesul digitalizării din perspectiva clienţilor şi din perspectiva angajaţilor ING România.

Suntem o bancă cu o cultură digitală puternică. Aproximativ 1,14 milioane de clienţi au folosit Home’Bank în 2020, ceea ce reprezintă o rată de adopţie de aproximativ 80%, şi accesează aplicaţia o dată la două zile, preponderant de pe telefonul mobil. Comportamentul puternic digital este prezent şi în segmentul de Business. Spre exemplu, ING Business, aplicaţia de internet banking dedicată IMM-urilor, a înregistrat anul trecut o creştere de 64% a numărului de log-ins.

Dar, dincolo de utilizarea platformelor, comportamentul financiar de zi cu zi al clienţilor noştri deja puternic digitalizaţi s-a schimbat. Pentru prima dată în istoria ING Bank România, volumul plăţilor cu cardul l-a depăşit pe cel al retragerilor de la ATM, un semnal puternic că începem să ne depărtăm de epoca numerarului.

În acelaşi tip, un alt punct de focus pentru noi este sustenabilitatea, atât în ceea ce priveşte propriile politici, cât şi modul în care contribuim în societate, prin intermediul programelor pe care le derulăm în zonele de sănătate financiară, protejarea categoriilor sociale vulnerabile şi a mediului.”, a spuns ING Bank România, pentru Ziarul Bursa.

Citeşte şi: Toți românii care au un card vor fi chemați la bancă. Instituțiile financiare sunt obligate de stat să facă acest lucru 

Sursa: RomaniaTV

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*