Orange România a luat o decizie la care nimeni nu se aștepta. Clienții are doresc să mai folosească un serviciu important al Orange România trebuie să urmeze câțiva pași.
Orange România anunță că serviciul de Mesagerie Vocală va fi migrat către un nou furnizor. În acest mod, toți utilizatorii existenți ai mesageriei vocale vor fi transferați către o nouă platformă.
Cei care doresc să primească în continuare mesaje vocale și notificări cu privire la apelurile pierdute sunt nevoiți să facă mai mulți pași în acest sens.
Trebuie setat un cod pin
Orange România precizează că primul pas ce trebuie efectuat pentru cei care doresc în continuare să folosească serviciul de Mesagerie Vocală este setarea unui cod pin.
Acesta poate fi unul nou sau cel folosit până în prezent.
Pentru a seta un cod pin trebuie să apelezi la numărul 555, pentru cei care locuiesc în România, apoi să selecteze ramura 3 numită ”Setări și funcții ale Mesageriei Vocale”, opțiunea 1 numită ”PIN”.
De asemenea, ei mai pot apela la *100# și să selecteze ramura 2.
Cei care nu se află în România în momentul în care doresc să își seteze codul pin vor trebui să apele la *100# sau la serviciul clienți.
Operatorul de telefonie mobilă și nu numai mai spune că setarea codului pin te va ajuta să inițiezi și restul Mesageriei Vocale.
Trebuie setată limba dorită
Următorul pas este setarea limbii – pentru acestu lucru se apelează 555 (doar în țară), apoi se selectează ramura 3 numită ”Setări și funcții ale Mesageriei Vocale”, apoi opțiunea 2 numită ”Limbă” de unde alegi limba pe care o vrei.
Orange România recomandă ca aceste modificări să fie efectuate cât mai curând, pentru că funcționalitatea serviciului de Mesagerie Vocală va fi limitat.
Pe de altă parte, Orange România îi sfătuiește pe oameni să suna la 300, serviciul clienți Orange sau să scrie pe customer@orange.com dacă au vreun fel de problemă.
Orange a avut probleme anul trecut
În vara anului trecut, Orange România a fost obligat de instanţă să desfiinţeze antenele GSM de pe un bloc de locuinţe din sectorul 6.
De asemenea, compania a fost obligat plătească despăgubiri de 5.400 de euro, pentru că refuzase să mute echipamentul.
La vremea respectivă, instanța arăta că suma de 5.400 de euro reprezintă contravaloarea lipsei de folosinţă a spaţiului pentru perioada 19 mai 2020- 19 februarie 2021), precum şi la plata dobânzii legale aferente, calculată de la data introducerii cererii de chemare în judecată (03.02.2021) şi până la achitarea integrală a debitului.